Klachten- procedure
Heb je een klacht? Laat het ons weten!
Klachtenprocedure
Als NVH-huidtherapeute heeft Jiska Boer een luisterend oor bij klachten. We bespreken graag persoonlijk met jou waaruit de klachten bestaan en wat we er in goede samenspraak voor oplossing in kunnen bieden.
Wij doen onze uiterste best om optimale behandelingen aan te bieden. We streven daarbij naar perfectie maar kunnen fouten of onvolkomenheden nooit voor 100% uitsluiten. Wij stellen het zeer op prijs dat, wanneer je eventuele opmerkingen of klachten hebt je die aan ons voor wilt leggen, om ze samen met ons te bespreken.
Een goede nazorg
Wij vragen je in voorkomende gevallen een aparte afspraak te maken, zodat wij de tijd kunnen nemen om met samen met jou je klachten of op- en aanmerkingen te bespreken.
Bemiddelingsgesprek
Wanneer je van mening bent dat wij jouw klacht niet naar behoren hebben besproken of je geeft de voorkeur aan een bemiddelingsgesprek met de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten (NVH) dan kun je contact opnemen met het secretariaat van de NVH.
Klachtencommissie
Wanneer ook een bemiddelingsgesprek niet het gewenste resultaat oplevert dan kun je je wenden tot de Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn (KCP). Het secretariaat van de KCP is ondergebracht bij het Nederlands Paramedisch Instituut in Amersfoort.